2011. október 30., vasárnap

RUHACSOMAG 56-62 (15DB) 1FT! NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

56-62 RUHACSOMAG
A csomag tartalma:
1 db pamut rugi –  50-56-os méret - végig patentos, kék kockás ÚJ!
5db plüss rugi –  56-62-es méret - 1db lábfej nélküli, 2db hátul patentos, 3db lába között + felül
1 db felső/póló – hosszú ujjú, plüss vastagabb.
A nyakrésznél van egy halvány folt, ami szerintem mosással kijön.
1db GYMBOREE kapucnis felső - 56-os
Nem bolyhos, nem kopott, viszont BELÜL a nyak résznél 2 helyen apró lyuk van, ami pár öltéssel orvosolható.
1 db polár talpas nadrág –  56-62
Szép állapotú, nem találtam rajta hibát.
1db NEXT napozó –  56-os, hosszú ujjú és szerintem ruginak is lehet használni.
Elöl van rajta pár folt, ami akár fehérítővel is orvosolható
2db rövid ujjú body – 50-56
Nem találtam rajtuk hibát. Jó állapotúak. Minimális bolyhosság.
4db sapka - 56-62-es, de a kötött szerintem tovább is jó. Szép állapotúak.
A csomagról fontos tudni, hogy alapvetően használtak, de szép állapotúak Mint ahogy a leírásban is igyekeztem feltüntetni, hibák, szakadás vagy kisebb folt, előfordul, de nem ez a jellemző. Nekem pillanatnyilag nincs kapacitásom rendbe tenni, de egy ügyes anyuka, aki ért a folteltávolításhoz, illetve tud varrni, könnyen orvosolni tudja az előforduló hibákat. Tipp! Ca. la mosószappan – csodákra képes!
A csomagot 1Ft-ról indítom és a fentieket figyelembe véve licitálj!
Aki ezt a csomagot megvásárolja Budapesten lakáson tudja átvenni vagy postázom.
További kérdésekre válaszolok....


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-31 12:44
. RUHACSOMAG 56-62 (15DB) 1FT! NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése